Zašto je dobra ideja investirati u turističke ... :: HomeSelect.rs
instagramtiktok

podrska@homeselect.rs

+381 (0)63 540702

stan

Zašto je dobra ideja investirati u turističke nekretnine – apartmane, ugostiteljske objekte, lokale...

Ako želite da povećate vaše izvore prihoda, nekretnine su odlična opcija za to. Nekretnine su jedan od najboljih investicionih mogućnosti kako za početnike, tako i za iskusne investitore. U posebnu kategoriju spadaju turističke nekretnine, koje predstavljaju dugoročnu imovinu kojoj nije potreban vaš stalni nadzor. Međutim, nije svejedno, u koju lokaciju se ulaže, kako bi investicija bila isplativa. Za početnike troškovi mogu da budu preveliki, ako se investira u vrhunska područja. Međutim, ovakve investicije će vam doneti dobre povrate u budućnosti. Kupovina u predgrađu može biti jeftina, ali nije toliko privlačna za ulaganje.

Danas mnogi investitori kupuju nekretnine na turističkim lokacijama. Turistička mesta imaju klijente tokom cele godine i često su i jeftinija ako se nalaze u sredinama udaljenim od grada. Štaviše, rast turističke industrije i povezane pogodnosti od strane vlade za promociju turizma su značajan podsticaj. Pročitajte zašto ljudi ulažu u nekretnine na turističkim lokacijama.

Upoznajte sve objekte, koji spadaju u sektor turizma i komercijalnih nekretnina i koje prednosti ima investiranje u njih!

Da li se turističke nekretnine mogu jasno definisati?

Nekretnine su vitalni aspekt sektora turizma, kao i mnogih drugih privrednih sektora. Turističke aktivnosti su generalno povezane sa geografskim lokacijama, a korporacije za nekretnine često kreiraju i održavaju fizičku oblast.

Turističke nekretnine obuhvataju nekretnine koje su razvijene da služe turistima. Granice između turizma i nekretnina u smislu obrasaca korišćenja postaju sve nejasnije zbog preklapanja tržišta i vertikalne i/ili horizontalne integracije zbog poslovne efikasnosti ili strategije.

Postoje na primer hoteli koji funkcionišu kao dugoročni smeštaj ali i kancelarije za putujuće poslovne radnike – stoga je odgovor na gorenavedeno pitanje veoma kompleksan, ali se generalno može reći, da se turističke nekretnine ne mogu precizno definisati i kategorizovati.

Šta su turističke nekretnine?

Turističke nekretnine obuhvataju sve objekte koji služe za opsluživanje turista, na mestima gde su turisti često prisutni, kao što su ugostiteljski objekti, lokali, restorani, kafići i apartmani, koji primaju posetioce tokom putovanja i pružaju im sve usluge u vezi sa smeštajem, hranom, pićem i obezbeđuju im potrebnu udobnost.

Turističke nekretnine obuhvataju i niz internacionalnih hotela, čije su filijale rasprostranjene širom sveta, a šoping centri su takođe uključeni u turističke nekretnine, budući da ostvaruju veliki odziv posetilaca u toku cele godine.

Pored toga, postoje i drugi objekti koji se mogu svrstati u turističke nekretnine, kao što su kuće za godišnji zakup, apartmani, vikendice na moru, brvnare.

Postoje i takozvane komercijalne nekretnine, koje obuhvataju lokale, kancelarije, prodavnice, restorane, ugostiteljske objekte, hotele, skladišta, magacine, fabrike i druge zgrade koje se koriste u komercijalne svrhe.

Vrste turističkih nekretnina iz oblasti smeštaja

Sledeće su najčešće vrste turističkih nekretnina, kada je u pitanju smeštaj turista:

  1. Turistički smeštaj

  2. Turistički smeštajni objekti obuhvataju hotele, hostele, odmarališta, aparthotele, apartmane, kruzere, kampove i drugi turistički smeštaj. Ove smeštajne jedinice su veoma često izgrađena uz prateće nekretnine, kao što su lokali i razni ugostiteljski objekti, restorani, klubovi i slično...

  3. Leisure Property Developments

  4. Tržni centri i tematski parkovi su primeri integrisanih kompleksa, koji sadrže komponente za slobodno vreme u kombinaciji sa stambenim komponentama.

Prednosti ulaganja u turističke nekretnine, kao što su apartmani, ugostiteljski objekti, lokali

Raznolikost ulaganja u sektor turizma o kojima smo govorili u prethodnom paragrafu pruža solidnu osnovu za višestruke prednosti ovih ulaganja.

Dobra lokacija može da pruža odlične prednosti

Kao što je već napomenuto, nekretnine u turističkim destinacijama su često jeftinije od onih u gradovima. Većina ljudi vidi turističke nekretnine kao nešto što je sezonalnog karaktera. Međutim, mnogi ljudi putuju iz razonode, ali i zbog posla. Dakle, na takvim mestima možete uložiti manji iznos – investirajte u apartmane za iznajmljivanje za odmor, lokale, ugostiteljske objekte i ostvarite dobit iz godine u godinu. Kada nema turista, možete lako privući one, koji putuju zbog posla.

Uskoro će se verovatno razvijati i nedovoljno razvijene turističke zone. U tom slučaju možete povećati svoje cene ili prodati nekretninu po višoj stopi kada cene nekretnina u datom mestu budu porasle. Dakle, investicija vam se vraća na čak dva načina. Jedan je izdavanje apartmana, lokala ili ugostiteljskog objekta (ili čak korišćenje), a drugi prodaja nekretnine u budućnosti, kada cene budu veće.

Ekonomski rast

Ulaganje u nekretnine na turističkim destinacijama snažno je povezano sa ekonomskim rastom. Kako bi se ovaj aspekat shvatio, neophodno je posmatrati širu sliku. Možda zaista imate nekoliko faktora koji podržavaju vašu odluku da investirate u nekretninu na turističkoj destinaciji. Međutim, gledanje šire slike vam može otvoriti više opcija u budućnosti.

Vlade u mnogim zemljama gledaju na ulaganje u turizam kao na sredstvo za stvaranje dugoročne dobiti i povećanja stope zaposlenosti. Da bi svoj sistem rezultata učinila održivijim u političkim krugovima, vlada takođe može dati ogromne popuste i odbitke na poreze za takve investicije. Dakle, to je situacija u kojoj svi dobijaju.

Korist za lokalno stanovništvo

Ako investirate u nekretnine u turističkim mestima, tamo možete stvoriti mnogo poslova. Većina lokalnog stanovništva na neuobičajenim destinacijama i predgrađima zavisi od poljoprivrede, ribarstva i sličnih industrija. Međutim, ovi poslovi su najčešće sezonski i ostavljaju ove ljude bez posla u određeno doba godine. Osim što direktno stvarate poslove, takođe možete pomoći lokalnim stanovnicima da otvore više mogućnosti za sebe.

Smeštajne i komercijalne turističke aktivnosti omogućavaju jedni drugima da napreduju na bilo kojoj lokaciji – tako investitori, koji ulažu u apartmane, podržavaju one, koji su investirali u lokale i ugostiteljske objekte i obrnuto. Takođe podržavate lokalne zanatlije, umetnike koji prodaju svoju robu i usluge turistima u tom procesu.

Možete apartmane, lokale ili ugostiteljske objekte da izdajete za specijalne događaje

Većina milenijalaca favorizuje iznajmljivanje apartmana ili ugostiteljskih objekata za svoje specijalne proslave, kao što su venčanja na destinacijama, devojačke i momačke večeri, pa čak i rođendani. Kao investitor, možete zaraditi popriličnu sumu ako se fokusirate na ovakve događaje.