Ukoliko za Vaš biznis potrebna poslovna zgrada na pravom ste mestu. Pregledajte oglase poslovnih zgrada za izdavanje.
Iznajmljivanje poslovne zgrade je dugačak proces jer zahteva identifikaciju potreba preduzeća, pronalaženje adekvatnog prostora, pregovaranje i potpisivanje ugovora. Poznavanje neophodnih koraka, pre nego što se krene u razgledanje poslovnih zgrada za iznajmljivanje, može pomoći vlasnicima preduzeća da donesu najbolju odluku.
Kada se donese odluka o iznajmljivanju poslovne zgrade, naredni korak je da se odrede kriterijumi koje objekat mora da ispunjava, jer na tržištu postoji širok spektar nekretnina koje su dostupne za preduzeća svih vrsta. Ovi kriterijumi će pomoći da se pretraga nekretnina značajno suzi. Dakle, potrebno je znati idealnu grupu kupaca ili zaposlenih u preduzeću kako bi se izabrala najbolja lokacija, zatim se treba posvetiti stavkama poput potrebne veličine, pristupačnosti i raspoloživom budžetu.
Najčešće se zakup poslovnih zgrada vrši pomoću posrednika i to za obe strane po jedan agent. Vlasnicima poslovnih zgrada agenti pomažu da svoju ponudu predstave na najbolji način i pronađu što pouzdanijeg zakupca. Sa druge strane, agent koji zastupa zakupca prilikom pregovora može da deluje u najboljem interesu zakupca, ali može i da pregovara više kao objektivna treća strana.
Potpisivanje ugovora o zakupu poslovne nekretnine uz pomoć agenata nije obavezno. U tom slučaju, u oglasima za iznajmljivanje poslovnih zgrada se mogu pronaći slobodne nekretnine. Teži deo u samostalnom iznajmljivanju su pregovori bez pomoći iskusnog agenta. Zbog ugovora koji mogu da sadrže mnogo začkoljica, verovatno je najbolje angažovati agenta, bez obzira što to podrazumeva plaćanje provizije.
Opšte pravilo je da bi trebalo razmotriti najmanje četiri poslovne nekretnine pre potpisivanja zakupa. Na taj način se najbolje stiče uvid u tržište, što pomaže da se izabere zaista najbolja opcija. Obilazak objekata treba da se vrši sa agentom, a ukoliko postoji potreba za adaptiranjem poslovne zgrade treba povesti i licenciranog izvođača radova.
Zakup poslovne zgrade podrazumeva potpisivanje dugoročnog ugovora. Zato je nakon određivanja lokacije poslovne zgrade potrebno angažovati agenta za nekretnine, koji će svojim iskustvom pomoći u pregovorima o uslovima za dobijanje najboljeg mogućeg zakupa za poslovanje.
Ukoliko za Vaš biznis potrebna poslovna zgrada na pravom ste mestu. Pregledajte oglase poslovnih zgrada za izdavanje.
Novi Sad, Novosadski put. Predstavljamo višenamenski poslovni prostor pozicioniran na prvom i drugom spratu nove poslov...
20 kom
Novi Sad, Novosadski put. Predstavljamo višenamenski poslovni prostor pozicioniran na drugom spratu nove poslovne zgrad...
12 kom
Novi Sad, Novosadski put. Predstavljamo višenamenski poslovni prostor pozicioniran na prvom spratu nove poslovne zgrade...
13 kom
Novi Sad, Telep, ulica Heroja Pinkija. Odličan, nov, višenamenski poslovni prostor u poslovnoj zgradi. U neposrednoj bli...
13 kom
Novi Sad, Centar. Predstavljamo namešten, nov, višenamenski poslovni prostor / lokal na lepoj i frekventnoj lokaciji. Na...
14 kom
Novi Sad, Centar, ulica Radnička. Kancelarijski prostor nadomak fakulteta, Osnovnog suda, Spensa i keja. Kancelarija se ...
12 kom
Novi Sad, Bulevar Evrope, ulica Futoški put. Nenamešten poslovni prostor u neposrednoj blizini Bulevara Evrope i hotela ...
6 kom
Obrovac, ulica Grobljanska. Predstavljamo odličnu halu od 540m2. Nalazi se kod glavnog puta, u centru sela u blizini osn...
4 kom
Iznajmljivanje poslovne zgrade je dugačak proces jer zahteva identifikaciju potreba preduzeća, pronalaženje adekvatnog prostora, pregovaranje i potpisivanje ugovora. Poznavanje neophodnih koraka, pre nego što se krene u razgledanje poslovnih zgrada za iznajmljivanje, može pomoći vlasnicima preduzeća da donesu najbolju odluku.
Kada se donese odluka o iznajmljivanju poslovne zgrade, naredni korak je da se odrede kriterijumi koje objekat mora da ispunjava, jer na tržištu postoji širok spektar nekretnina koje su dostupne za preduzeća svih vrsta. Ovi kriterijumi će pomoći da se pretraga nekretnina značajno suzi. Dakle, potrebno je znati idealnu grupu kupaca ili zaposlenih u preduzeću kako bi se izabrala najbolja lokacija, zatim se treba posvetiti stavkama poput potrebne veličine, pristupačnosti i raspoloživom budžetu.
Najčešće se zakup poslovnih zgrada vrši pomoću posrednika i to za obe strane po jedan agent. Vlasnicima poslovnih zgrada agenti pomažu da svoju ponudu predstave na najbolji način i pronađu što pouzdanijeg zakupca. Sa druge strane, agent koji zastupa zakupca prilikom pregovora može da deluje u najboljem interesu zakupca, ali može i da pregovara više kao objektivna treća strana.
Potpisivanje ugovora o zakupu poslovne nekretnine uz pomoć agenata nije obavezno. U tom slučaju, u oglasima za iznajmljivanje poslovnih zgrada se mogu pronaći slobodne nekretnine. Teži deo u samostalnom iznajmljivanju su pregovori bez pomoći iskusnog agenta. Zbog ugovora koji mogu da sadrže mnogo začkoljica, verovatno je najbolje angažovati agenta, bez obzira što to podrazumeva plaćanje provizije.
Opšte pravilo je da bi trebalo razmotriti najmanje četiri poslovne nekretnine pre potpisivanja zakupa. Na taj način se najbolje stiče uvid u tržište, što pomaže da se izabere zaista najbolja opcija. Obilazak objekata treba da se vrši sa agentom, a ukoliko postoji potreba za adaptiranjem poslovne zgrade treba povesti i licenciranog izvođača radova.
Zakup poslovne zgrade podrazumeva potpisivanje dugoročnog ugovora. Zato je nakon određivanja lokacije poslovne zgrade potrebno angažovati agenta za nekretnine, koji će svojim iskustvom pomoći u pregovorima o uslovima za dobijanje najboljeg mogućeg zakupa za poslovanje.